Nom/raó social: ANDROMINES EINES ASSOLIDES E.I. S.L.
Activitat/sector: Recuperació i reciclatge de residus.
Adreça: Crta. Vella, 37 baixos
C.P: 08110 Població: Montcada i Reixac.
Adreça electrònica: rrhh@andromines.net
Responsable de la selecció: Rosario-Marisa- Montse
CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC DE TREBALL
Lloc de treball: Insertor/a i Prospector/a laboral
Categoria: tècnic
Durada contracte: 6 mesos amb possibilitat real de renovar a indefinit
Horari: de 8 a 14 i de 16 a 18.30 de dilluns a dijous, divendres de 8 a 14 h.
Data incorporació màxima: immediata
FUNCIONS I TASQUES
- Oferir orientació personalitzada a totes aquelles persones susceptibles de participar en el Projecte.
1.2. Dissenyar i executar Plans d'intervenció personalitzat.
1.3. Avaluar resultats a través d'indicadors per a l'avaluació.
- Dissenyar i executar Plans d'Intervenció Personalitzats.
1.5. Tasques de coordinació amb els professionals de referència i amb els diferents recursos de l'Associació.
1.6. Intervenció en el procés d'acompanyament i seguiment de casos.
1.7. Assumir el seguiment socioeducatiu de les persones que participen al projecte o servei.
- Avaluar els resultants a través d'indicadors.
1.9. Establir contactes de seguiment amb tots els actors implicats, garantint així la revisió i reformulació continuada del procés.
- Gestió administrativa de la informació vinculada al desenvolupament dels Plans i vinculada al desenvolupament del Projecte.
1.11. Elaboració d'informes: seguiment i avaluació, procés de les mesures i accions dissenyades.
1.12. Gestió d'incidències.
1.13. Revisió processal sobre l'execució dels projectes.
1.14. Gestió d'incidències.
1.15. Tancament de documentació administrativa, registre i arxiu: seguiments trimestrals a presentar a la Comissió Social.
1.16. Gestió de la documentació i expedients de les persones ateses al servei.
1.17. Realitzar memòries en relació a l'activitat dissenyada.
- Anàlisis de las necessitats i demandes del teixit empresarial del territori.
- Oferiment dels serveis de la entitat a les diferents empreses i Institucions.
- Canalització de les demandes realitzades als diferents serveis del centre.
- Recerca d’empreses i institucions per a la realització de pràctiques formatives.
- Treball de camp sobre les dades estadístiques sobre l’atur i les seves tendències.
- Assessorament al teixit empresarial sobre contractació, selecció de personal, mercat laboral de col•lectius d’inserció.
- Coordinació amb altres tècnics/ques d’ocupació
FORMACIÓ INDISPENSABLE
- Carnet de conduir tipus B + cotxe propi
- Diplomatura en Treball Social, Educació Social, Llicenciat en Psicologia, Pedagogia o similar.
- Formació en l’Àrea d’Inserció sociolaboral.
- Experiència en la gestió de programes per a l’ocupació i mediació amb el teixit empresarial.
FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA
- Català i castellà: entès, parlat i escrit.
- Es valorarà el coneixement d’altres idiomes.
- Coneixement sobre temes d’ocupació, prospecció i inserció laboral.
- Persona resolutiva, habilitats en las relacions interpersonals.
- Capacitat de empatia per a tractar amb el teixit empresarial com amb els/les participants del programa.
- Capacitat d’organització i planificació autònoma.
- Bon coneixement del paquet Office
HABILITATS I QUALITATS
- Implicació i compromís amb el projecte d’Andròmines.
- Capacitat elevada de coordinació i iniciativa pròpia.
- Capacitat de dirigir equips de treball.
- Capacitat de programar, realitzar i avaluar activitats.
- Competència en coordinació de voluntariat i seguiment de persones en pràctiques.
- Consciència del nivell d’estrès i del control de les emocions. Actitud constructiva.
- Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable.
- Ordre i neteja en la gestió i el lloc de treball.
EXPERIÈNCIA: Un any d’experiència demostrable en el seguiment de persones en situació d’exclusió i/o en el camp de la inserció sociolaboral.
No hay comentarios:
Publicar un comentario