viernes, 20 de noviembre de 2009

Oferta laboral de hacesfalta.org

Andròmines és una entitat social sense ànim de lucre que treballa per oferir oportunitats d’integració a persones en situació d’exclusió a partir de la creació d’espais, activitats i treball en la gestió de residus i la protecció del medi ambient.

Nom/raó social: ANDROMINES EINES ASSOLIDES E.I. S.L.
Activitat/sector: Recuperació i reciclatge de residus.
Adreça: Crta. Vella, 37 baixos
C.P: 08110 Població: Montcada i Reixac.
Adreça electrònica: rrhh@andromines.net
Responsable de la selecció: Rosario-Marisa- Montse

CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC DE TREBALL
Lloc de treball: Insertor/a i Prospector/a laboral
Categoria: tècnic
Durada contracte: 6 mesos amb possibilitat real de renovar a indefinit
Horari: de 8 a 14 i de 16 a 18.30 de dilluns a dijous, divendres de 8 a 14 h.
Data incorporació màxima: immediata

FUNCIONS I TASQUES
  • Oferir orientació personalitzada a totes aquelles persones susceptibles de participar en el Projecte.
1.1. Realitzar entrevistes individuals d'orientació social (sanitari, familiar personal) i laboral.
1.2. Dissenyar i executar Plans d'intervenció personalitzat.
1.3. Avaluar resultats a través d'indicadors per a l'avaluació.
  • Dissenyar i executar Plans d'Intervenció Personalitzats.
1.4. Realitzar actuacions socioeducatives en relació als objectius el.laborats per l´equip.
1.5. Tasques de coordinació amb els professionals de referència i amb els diferents recursos de l'Associació.
1.6. Intervenció en el procés d'acompanyament i seguiment de casos.
1.7. Assumir el seguiment socioeducatiu de les persones que participen al projecte o servei.
  • Avaluar els resultants a través d'indicadors.
1.8. Garantir a revisió continuada dels processos, a través de tutories individuals.
1.9. Establir contactes de seguiment amb tots els actors implicats, garantint així la revisió i reformulació continuada del procés.
  • Gestió administrativa de la informació vinculada al desenvolupament dels Plans i vinculada al desenvolupament del Projecte.
1.10. Desenvolupar treballs de documentació, registre escrit i gestió de dades.
1.11. Elaboració d'informes: seguiment i avaluació, procés de les mesures i accions dissenyades.
1.12. Gestió d'incidències.
1.13. Revisió processal sobre l'execució dels projectes.
1.14. Gestió d'incidències.
1.15. Tancament de documentació administrativa, registre i arxiu: seguiments trimestrals a presentar a la Comissió Social.
1.16. Gestió de la documentació i expedients de les persones ateses al servei.
1.17. Realitzar memòries en relació a l'activitat dissenyada.
  • Anàlisis de las necessitats i demandes del teixit empresarial del territori.
  • Oferiment dels serveis de la entitat a les diferents empreses i Institucions.
  • Canalització de les demandes realitzades als diferents serveis del centre.
  • Recerca d’empreses i institucions per a la realització de pràctiques formatives.
  • Treball de camp sobre les dades estadístiques sobre l’atur i les seves tendències.
  • Assessorament al teixit empresarial sobre contractació, selecció de personal, mercat laboral de col•lectius d’inserció.
  • Coordinació amb altres tècnics/ques d’ocupació

FORMACIÓ INDISPENSABLE
  • Carnet de conduir tipus B + cotxe propi
  • Diplomatura en Treball Social, Educació Social, Llicenciat en Psicologia, Pedagogia o similar.
  • Formació en l’Àrea d’Inserció sociolaboral.
  • Experiència en la gestió de programes per a l’ocupació i mediació amb el teixit empresarial.

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA
  • Català i castellà: entès, parlat i escrit.
  • Es valorarà el coneixement d’altres idiomes.
  • Coneixement sobre temes d’ocupació, prospecció i inserció laboral.
  • Persona resolutiva, habilitats en las relacions interpersonals.
  • Capacitat de empatia per a tractar amb el teixit empresarial com amb els/les participants del programa.
  • Capacitat d’organització i planificació autònoma.
  • Bon coneixement del paquet Office

HABILITATS I QUALITATS
  • Implicació i compromís amb el projecte d’Andròmines.
  • Capacitat elevada de coordinació i iniciativa pròpia.
  • Capacitat de dirigir equips de treball.
  • Capacitat de programar, realitzar i avaluar activitats.
  • Competència en coordinació de voluntariat i seguiment de persones en pràctiques.
  • Consciència del nivell d’estrès i del control de les emocions. Actitud constructiva.
  • Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable.
  • Ordre i neteja en la gestió i el lloc de treball.

EXPERIÈNCIA: Un any d’experiència demostrable en el seguiment de persones en situació d’exclusió i/o en el camp de la inserció sociolaboral.

No hay comentarios: